Реалізація висхідної траєкторії розвитку дошкільної освіти в напрямку гуманізації та демократизації потребує системних змін, що можуть бути реалізовані, завдяки поєднанню процесу розвитку закладу з філософією інклюзії і втілення в педагогічну та організаційну практику навчальних закладів інклюзивних цінностей. Застосування індексу інклюзії в дошкільному закладі допоможе педагогічному колективу уважно придивитися до особливостей організації освітнього процесу в своєму закладі, побачити ті можливості, які до певного часу не були використані повноцінно, подолати бар’єри, що гальмують інноваційний процес закладу, організувати підтримку кожної дитини, створити умови для плідної співпраці педагогів. Пропонується мобілізувати освітні ресурси навчального закладу, залучивши громадські організації, місцеву громаду, батьків, заклади культури.

Основні вимоги до планування роботи ДНЗ (відповідно до його типу), завдань та принципів стратегічного і тактичного планування з метою інноваційного розвитку закладу; орієнтовний річний план роботи ДНЗ за напрями: загального розвитку, фізкультурно-оздоровчого та художньо-естетичного.

Матеріали модуля, Вам допоможуть утвердитися в думці, що робота вихователя-методиста у сучасних умовах це – постійний аналіз та завбачування результату. Задля успішності освітнього процесу пропонуємо ознайомитися з його структурою. А зіставлення традиційних та інноваційних моделей прискорить пошук відправних точок для задоволення професійних потреб педагога. Обирати Вам

Робота з документами як об’єктами праці у сфері управління. Удосконалення процесу та регламентування порядку роботи з документами від моменту їх створення до надходження / відправлення до адресата або передачі їх в архів.

Пропонуються універсальні вимоги до професійної компетентності керівників ЗДО як організаторів  інноваційної діяльності, розглядаються  управлінські технології, що сприяють розвитку інноваційного потенціалу персоналу.

Пропонуються підходи щодо того, як активізувати інститут наставництва у навчальному закладі; як зробити його ефективним; подаються поради, як побудувати  взаємини із підопічним, як скласти план наставництва, як здійснювати супровід і підтримку педагогів.