Рівень успішності людини визначається потребою читати. Підтримка інтересу до книги, виховання книгою, залучення школярів до читання є пріоритетом для кожної країни, в тому числі і України. Особливо помітною у цьому процесі стає освітня роль бібліотек. В останні роки в бібліотечній науці виокремлюється міждисциплінарна галузь «Бібліотечна педагогіка», що вивчає педагогічні основи бібліотечної роботи, проблеми теорії читання, виховання його культури, а також взаємовідносин бібліотекаря і читача. Процес читання багатовимірний, системний, потребує певних знань та умінь. У даному модулі висвітлюються теоретичні засади виникнення та розвитку наукової дисципліни «Бібліотечна педагогіка». Аналізуються терміни: бібліотечна педагогіка, культура читання, керівництво читанням. Подано різні форми роботи шкільного бібліотекаря і у залученні та популяризації читання. Представлено висловлювання про книгу, читання і бібліотеку відомих особистостей. Ознайомлення з матеріалами даного модуля будуть корисними не лише бібліотекарям, але й вчителям та учням, оскільки лише у тісній співпраці можлива реалізація усіх завдань бібліотечної педагогіки.