Основні засади мовної освіти, які визначені Радою Європи, знайшли відображення в розробці та прийнятті ряду документів, спрямованих на покращення стану викладання та вивчення іноземних мов, поетапного реформування мовної освіти в Україні, приведення її у відповідність до Європейських стандартів на основі поглиблення демократизації та гуманізації освіти, забезпечення рівних можливостей для особистісного, освітнього та професійного розвитку учнів, доступу до джерел інформації, що реалізують компетентнісний підхід до навчання іноземної мови в контексті положень Нової української школи, особистісно-орієнтований, діяльнісний та соціокультурний напрямки у вивченні іноземних мов і визначають основну мету навчання, яка полягає у формуванні в учнів комунікативної компетентності (сприймання на слух, зорове сприймання, усна взаємодія, писемна взаємодія), тобто оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування.