У концепції Нової української школи вперше офіційно зазначено  поняття «педагогіка партнерства» і вказано, що «нова школа працюватиме на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат». Частиною формули НУШ є педагогіка партнерства, а саме трикутник учень-учитель-батьки. Передбачається, що родина має бути залучена до навчання дитини, співпрацювати з учителем.

Ми розглянемо, що таке педагогіка партнерства та поговоримо про: основи теорії та практики, принципи та умови, роботу з колективом учителів, учнями і батьками та як досягти співпраці у школі.

Запрошую Вас на  модуль!