Чи може вчитель бути вільним у професійній діяльності? Як навчитись вибудовувати та відстоювати власні педагогічні моделі в умовах тиску системи? Педагогіка знань та педагогіка досвіду: суперечність чи взаємодія. Суб'єкт-суб'єктний та суб'єкт-об'єктний підходи в освітній практиці. Покроковий алгоритм «Від ситуації абсурду до кооперації»
![](https://e-learning.ippo.kubg.edu.ua/pluginfile.php/21170/course/overviewfiles/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%81%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.png)
- Викладач курсу: Олена Леонідівна Мерзлякова