Сьогодні компетентнісний підхід впроваджується на всіх рівнях освіти, оскільки його не тільки визнано дієвим інструментом інтенсивного індивідуального розвитку кожної людини, а ще й джерелом інноваційних змін у країні. І саме тому в Законі «Про освіту» 2017 року з’являється перелік ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності, однією з яких є підприємливість та фінансова грамотність. Тому під час навчання в школі ми маємо формувати в учнів не тільки системні економічні знання та уміння. Наша мета - формування компетентності підприємливості та фінансової грамотності як важливих якостей, необхідних для ефективного виконання економічних завдань, впродовж навчання та в подальшій самореалізації у самостійному житті.
- Викладач курсу: Вікторія Миколаївна Косик
Карта, як засіб навчання географії, відіграє дві важливі ролі - вона формує образ території і є джерелом вивчення взаємозв’язків між її складовими.
У сучасному інформаційному суспільстві необхідна учителю інформація все частіше і частіше налається в цифровому (електронному) вигляді. Тобто географічна просторова інформація використовується в цифровій формі.
Карта перестає бути статичним символічним об'єктом. Сьогодні в Інтернеті можна побачити різноманітні цифрові карти, наприклад хмарності, торнадо, цунамі, вулканізму тощо. Інтернетом користуються всі учні, і тому їм вже нецікаво працювати з паперовими картами, та й застарівають вони зараз дуже швидко - за 1-2 роки.
Картографічні ресурси, використання яких можливе на уроках географії, відрізняються різноманіттям. Це – цифрові інтерактивні карти та атласи, сервіси Google, інші інтерактивні сервіси тощо. В навчальному модулі розглянемо приклади використання електронних картографічних матеріалів.
- Викладач курсу: Вікторія Миколаївна Косик
Модуль спрямований на формування в учнів економічного світогляду, розвитку творчого мислення, а також на придбання навичок критичного мислення, аналізу та об’єктивної оцінки економічної ситуації, прийняття самостійних рішень при змішаній та дистанційній формі навчання. Даний модуль розрахований на 30 годин.
- Викладач курсу: Ніна Іванівна Чанцева
Модуль спрямований на формування учителем в учнів як ключових (основні змістові лінії), так і предметних (географічних) компетенцій на уроках географії згідно діючої програми для учнів 6–11 класів, а також на розвиток в учнів геопросторового мислення та придбання навичок критичного мислення. Даний модуль розрахований на 30 годин.
- Викладач курсу: Ніна Іванівна Чанцева
Оскільки в дистанційному та частково в змішаному навчанні відсутній безпосередній контакт між учителем та учнем, вкрай необхідно організовувати та подавати інформацію учням з урахуванням психологічних особливостей. Адже саме вони багато в чому і визначають ефективність навчання.
Існує велика кількість ресурсів для створення відповідного е-контенту для уроків географії. В цьому модулі ми розглянемо можливості програмного засобу Mozabook.
- Викладач курсу: Вікторія Миколаївна Косик
Мета модуля – розширити знання про чинники, що вплинули на формування чисельності населення України у ХХ ст., закономірності відтворення населення через вивчення процесів народжуваності, смертності, шлюбності, розлучуваності, міграції. Звернути увагу вчителів на демографічні процеси, що відбуваються в Україні та світі, і пояснити їх вплив на економічний розвиток своєї країни та світу. Даний модуль розрахований на 30 годин.
- Викладач курсу: Ніна Іванівна Чанцева