Для вчителів трудового навчання і технологій

Модуль орієнтований на вчителів предмету Технології (Технічні види праці) та керівників гуртків технічної творчості і розраховний на 20 год. (0,66 кредита). У модулі розглядаються послідовність збирання горизонтально-фрезерного і вертикально-фрезерного верстатів. Демонструються можливості зібраних верстатів у роботі з деревиною, пластиком. Окремо акцентується увага на відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Виконання практичної частини передбачає знання деталей конструктора, що використовуються при збирані вказаних верстатів. 

Модуль орієнтований на вчителів предмету Технології (Технічні види праці) та керівників гуртків технічної творчості і розраховний на 20 год. (0,66 кредита). У модулі розглядаються послідовність збирання токарного верстату по металу, токарного верстату для обробки деревини та токарно-лобового верстату. Демонструються можливості зібраних верстатів у роботі з деревиною, металом. Окремо акцентується увага на відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Виконання практичної частини передбачає знання деталей конструктора, що використовуються при збирані вказаних верстатів. 

Модуль орієнтований на вчителів предмету Технології (Технічні види праці) та керівників гуртків технічної творчості і розраховний на 20 год. (0,66 кредита)У модулі розглядаються послідовність збирання ручної шліфувальної машини, ручного ерлектродриля, шліфувального і лобзикового верстатів. Демонструються можливості зібраних приладів  і верстату у роботі з деревиною, металом, пластиком. Окремо акцентується увага на відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Виконання практичної частини передбачає знання деталей конструктора, що використовуються при збирані вказаних приладів. 

 

Викладання трудового навчання дистанційно вносить певні аспекти, які необхідно враховувати під час викладання предмета онлайн: це віддаленість між вчителем і учнем; необхідність добирати посильні вікові технології, якими учень володіє і може застосувати самостійно, виготовляючи проект; наявність вдома потрібних матеріалів, інструментів, обладнання для виконання проєкту; виконання операцій із дотриманням правил безпечної праці тощо.

Усі ці аспекти має врахувати вчитель і спланувати свою роботу так, щоб навчання учнів в дистанційному режимі було результативним і комфортним.

Зміст модуля передбачає теоретичну складову: ознайомлення з особливостями дистанційної та змішаної форми навчання, методичними аспектами організації ефективного дистанційного трудового навчання; ресурсами та онлайн-застосунками. Практична складова: складання алгоритму роботи над виконанням проєкту з урахуванням дистанційної форми навчання.

Зміст модуля пропонує розглянути ключові питання змісту та науково-методичний аналіз чинних (оновлених) навчальних програм предметів «Трудове навчання. 5—9 кл.» та «Технології. 10—11 кл», ознайомитись з новими підходами до викладання предмета, структурою та змістом програм; ключовими та предметними компетенціями та умовами, за яких ці компетенції можуть формуватися у процесі проектно-технологічної діяльності учнів; розгляд особливостей календарно-тематичного планування за класами; аналіз додаткового навчально-методичного забезпечення з предмета. Практична складова: складання тематичного та календарно-тематичного планів відповідно до вимог чинних програм.

У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 5 класів у дистанційному і змішаному режимах. 

У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 7 класів у дистанційному і змішаному режимах. 

У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 8 класів у дистанційному і змішаному режимах. 

У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 9 класів у дистанційному і змішаному режимах. 

У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 6 класів у дистанційному і змішаному режимах.