Модуль орієнтований на вчителів предмету Технології (Технічні види праці) та керівників гуртків технічної творчості і розраховний на 20 год. (0,66 кредита). У модулі розглядаються послідовність збирання горизонтально-фрезерного і вертикально-фрезерного верстатів. Демонструються можливості зібраних верстатів у роботі з деревиною, пластиком. Окремо акцентується увага на відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Виконання практичної частини передбачає знання деталей конструктора, що використовуються при збирані вказаних верстатів.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
Модуль орієнтований на вчителів предмету Технології (Технічні види праці) та керівників гуртків технічної творчості і розраховний на 20 год. (0,66 кредита). У модулі розглядаються послідовність збирання токарного верстату по металу, токарного верстату для обробки деревини та токарно-лобового верстату. Демонструються можливості зібраних верстатів у роботі з деревиною, металом. Окремо акцентується увага на відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Виконання практичної частини передбачає знання деталей конструктора, що використовуються при збирані вказаних верстатів.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
Модуль орієнтований на вчителів предмету Технології (Технічні види праці) та керівників гуртків технічної творчості і розраховний на 20 год. (0,66 кредита). У модулі розглядаються послідовність збирання ручної шліфувальної машини, ручного ерлектродриля, шліфувального і лобзикового верстатів. Демонструються можливості зібраних приладів і верстату у роботі з деревиною, металом, пластиком. Окремо акцентується увага на відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Виконання практичної частини передбачає знання деталей конструктора, що використовуються при збирані вказаних приладів.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
Викладання трудового навчання дистанційно вносить певні аспекти, які необхідно враховувати під час викладання предмета онлайн: це віддаленість між вчителем і учнем; необхідність добирати посильні вікові технології, якими учень володіє і може застосувати самостійно, виготовляючи проект; наявність вдома потрібних матеріалів, інструментів, обладнання для виконання проєкту; виконання операцій із дотриманням правил безпечної праці тощо.
Усі ці аспекти має врахувати вчитель і спланувати свою роботу так, щоб навчання учнів в дистанційному режимі було результативним і комфортним.
Зміст модуля передбачає теоретичну складову: ознайомлення з особливостями дистанційної та змішаної форми навчання, методичними аспектами організації ефективного дистанційного трудового навчання; ресурсами та онлайн-застосунками. Практична складова: складання алгоритму роботи над виконанням проєкту з урахуванням дистанційної форми навчання.
- Викладач курсу: Людмила Рак
Зміст модуля пропонує розглянути ключові питання змісту та науково-методичний аналіз чинних (оновлених) навчальних програм предметів «Трудове навчання. 5—9 кл.» та «Технології. 10—11 кл», ознайомитись з новими підходами до викладання предмета, структурою та змістом програм; ключовими та предметними компетенціями та умовами, за яких ці компетенції можуть формуватися у процесі проектно-технологічної діяльності учнів; розгляд особливостей календарно-тематичного планування за класами; аналіз додаткового навчально-методичного забезпечення з предмета. Практична складова: складання тематичного та календарно-тематичного планів відповідно до вимог чинних програм.
- Викладач курсу: Людмила Рак
У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 5 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 7 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 8 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 9 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров
У даному модулі розглядаються теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 6 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач курсу: Сергій Іванович Назаров