Дорослі завжди задумуються над проблемою мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку: як допомогти їй навчитися говорити складно і виразно, які матеріали та посібники  використати для чистоти звуковимови, як поповнювати лексичне багатство та як розвинути мовленнєво-комунікативну, соціокультурну компетентність. Запитань багато, відповідь одна – наповнюймо життєвий простір дитячими видами діяльності, серед яких найважливіший – гра.

У змісті модуля розкриваємо моделі художньо-мовленнєвої діяльності дітей через ігри-драматизації, інсценування, різні види театру, використання літературних творів. Обираючи цей модуль, педагог буде здатен замінити регламентований процес навчання на самостійну й вільну продуктивну й цікаву діяльність дітей дошкільного віку.