Реалізація висхідної траєкторії розвитку дошкільної освіти в напрямку гуманізації та демократизації потребує системних змін, що можуть бути реалізовані, завдяки поєднанню процесу розвитку закладу з філософією інклюзії і втілення в педагогічну та організаційну практику навчальних закладів інклюзивних цінностей. Застосування індексу інклюзії в дошкільному закладі допоможе педагогічному колективу уважно придивитися до особливостей організації освітнього процесу в своєму закладі, побачити ті можливості, які до певного часу не були використані повноцінно, подолати бар’єри, що гальмують інноваційний процес закладу, організувати підтримку кожної дитини, створити умови для плідної співпраці педагогів. Пропонується мобілізувати освітні ресурси навчального закладу, залучивши громадські організації, місцеву громаду, батьків, заклади культури.
- Викладач курсу: Наталія Михайлівна Дятленко
Основні вимоги до планування роботи ДНЗ (відповідно до його типу), завдань та принципів стратегічного і тактичного планування з метою інноваційного розвитку закладу; орієнтовний річний план роботи ДНЗ за напрями: загального розвитку, фізкультурно-оздоровчого та художньо-естетичного.
- Викладач курсу: Галина Валентинівна Смольникова
Матеріали модуля, Вам допоможуть утвердитися в думці, що робота вихователя-методиста у сучасних умовах це – постійний аналіз та завбачування результату. Задля успішності освітнього процесу пропонуємо ознайомитися з його структурою. А зіставлення традиційних та інноваційних моделей прискорить пошук відправних точок для задоволення професійних потреб педагога. Обирати Вам
- Викладач курсу: Алла Миколаївна Гончаренко
- Викладач курсу: Людмила Іванівна Меленець
Пропонуються універсальні вимоги до професійної компетентності керівників ЗДО як організаторів інноваційної діяльності, розглядаються управлінські технології, що сприяють розвитку інноваційного потенціалу персоналу.
- Викладач курсу: Наталія Михайлівна Дятленко
Пропонуються підходи щодо того, як активізувати інститут наставництва у навчальному закладі; як зробити його ефективним; подаються поради, як побудувати взаємини із підопічним, як скласти план наставництва, як здійснювати супровід і підтримку педагогів.
- Викладач курсу: Наталія Михайлівна Дятленко